Emerce TechLive!

Over TechLive!

Tech Live! in a nutshell

Meer dan 75 sprekers geven tijdens Emerce Tech live! een volledige update over de nieuwste technologie en succesvolle toepassingen ervan in business en marketing. Het congres bestaat uit 6 events onder één dak en vindt op 29 mei plaats in de Beurs van Berlage.

Wil jij de laatste updates over AI, enterprise, IoT, the future of payments, mobile én VR? Denk aan keynotes, workshops en round table sessies met sprekers van bedrijven als KLM, Rabobank, Philips Lighting, ABN AMRO, Takeaway,com, Travix en Picnic.

 

Inhoudelijk programma

Het plenaire programma biedt nationale en internationale sprekers verdeeld over meer dan 100 sessies. Bekijk het programma hier.

Demo Area

Live demo’s van innovatieve software tools. Bezoek deze area voor het uitwisselen van kennis, tactieken, best practices, informatie uit cases en het opdoen van nieuwe contacten.

Roundtables

Een uniek concept met meer dan 30 sessies ieder uur, waarbij je de mogelijkheid om in een selecte groep te leren en discussiëren over een bepaald onderwerp.

Hoe gaat dit in zijn werk?

  • Bekijk het roundtable programma
  • Zorg dat je op tijd bent voor de sessie van jouw keuze
  • Schuif aan bij jouw tafel en ga in gesprek met experts uit het vakgebied

 

De zes subevents:

 

MOBILE CONFERENCE

De nieuwste tech voor mobile. Trends & learnings over voice search, instant articles, accelerated mobile pages, micro conversies, chatbots.

 

ENTERPRISE

Totale update over the future of work, blockchain, serverless computing, security en smart buildings voor grote organisaties.

 

INTERNET OF THINGS

De laatste trends in IoT en ontdek welke kansen smart devices, sensoring en machine 2 machine jouw business bieden.

 

AR & VR

Laatste ontwikkelingen op het gebied van alle ‘realities’: augmented, virtual en mixed. Waar liggen nu de meeste kansen?

 

FUTURE OF PAYMENTS

Alle innovaties in mobile payment: biometrisch betalen, betalen crypto, security en social payment.

 

AI & MACHINE LEARNING

Wat kunnen Artificial Intelligence en Machine learning betekenen voor ondernemingen, de customer journey en content ervaring?